Klantenservice

Klantenservice

Heeft u een vraag? Bekijk dan eerst onze veelgestelde vragen, wellicht staat uw vraag hier tussen. Mocht dit niet zo zijn, dan kunt u op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan zowel per e-mail als telefonisch.

Vragen?

Bel ons: +31 571 280 003

of stuur ons een email: support@e-bikemaat.nl

Contact

Telefoonnummer: +31 571 280 003

U kunt ons op werkdagen telefonisch bereiken tijdens de aangegeven openingstijden. Voor dit telefoonnummer betaalt u uw normale beltarief.
E-mail: klantenservice@e-bikemaat.nl

Wij streven er naar uw e-mail binnen 24 uur te beantwoorden.
E-bikemaat

Bezoekadres:
Skagerrakstraat 3-a
7202BZ Zutphen
Nederland

Postadres:
Postbus 136
7390AC Twello
Nederland
E-bikemaat
BTW-nummer: NL001586733B01
KvK nummer: 08153781
Reguliere openingstijden Klantenservice:

Maandag: 8:00 – 16:30 uur
Dinsdag: 8:00 – 16:30 uur
Woensdag: 8:00 – 16:30 uur
Donderdag: 8:00 – 16:30 uur
Vrijdag: 8:00 – 12:30 uur

Bestellen

Om een bestelling te kunnen plaatsen, logt u in met uw account of maakt u een account aan via ‘mijn account’ U volgt vervolgens deze stappen: Stap 1. Plaats de artikel(en) in het winkelmandje; Stap 2. Wanneer u klaar bent met winkelen, controleert u uw bestelling; Stap 3. U gaat naar bestelling afronden; Stap 4. Controleer uw persoonlijke gegevens en wijzig indien nodig het afleveradres; Stap 5. Kloppen alle gegevens? Klik dan op betalen; Stap 6. Geef aan op welke manier u wilt betalen en klik op bestelling plaatsen. Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.

Verzenden en bezorgen

Bij een bestelling vanaf € 75,- betaalt u geen verzendkosten voor bestellingen vanuit Nederland. Bij een bestelling onder € 75,- betaalt u binnen Nederland € 4,95 aan verzendkosten. De verzendkosten voor België zijn € 6,95. Voor verzendkosten naar overige landen kunt u een mail sturen naar klantenservice@e-bikemaat.nl
Bestellingen binnen Nederland op maandag t/m vrijdag waarvan de betaling is ontvangen voor 17:00 uur, worden dezelfde dag verzonden (mits voorradig). Bestellingen die in het weekend worden geplaatst en betaald, worden op maandag verzonden (mits voorradig). Of een artikel voorradig is, wordt bij het artikel weergegeven. Indien er een afwijkende levertijd geldt, staat dit ook vermeld bij het artikel. U ontvangt altijd een bevestiging per e-mail als uw betaling bij ons binnen is en zodra uw bestelling verzonden wordt.

Betalen

U betaalt uw bestelling veilig en eenvoudig. U kunt betalen met iDEAL, Creditcard, Pay Pal overboeking en MisterCash. Indien u kiest voor iDEAL, dan kunt u via alle bij iDEAL aangesloten banken veilig betalen. Bij betaling via overboeking worden de artikelen verstuurd na ontvangst van de betaling. Bestellingen binnen Nederland op maandag t/m vrijdag waarvan de betaling is ontvangen voor 17:00 uur, worden dezelfde dag verzonden (mits voorradig). Bestellingen die in het weekend worden geplaatst en betaald, worden op maandag verzonden (mits voorradig). Of een artikel voorradig is, wordt bij het artikel weergegeven. Indien er een afwijkende levertijd geldt, staat dit ook vermeld bij het artikel. U ontvangt altijd een bevestiging per e-mail als uw betaling bij ons binnen is en zodra uw bestelling verzonden wordt.

Retourneren

Voldoet het artikel niet aan uw verwachtingen, dan kunt u het retourneren. De afleverdatum van de vervoerder zien wij als de ontvangstdatum. Binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling kunt u de bestelling annuleren door ons retourformulier in te vullen en de zending retour te sturen. Het retouradres is Skagerrakstraat3-a, 7202BZ Zutphen. U dient uw retourzending te melden door een e-mail te sturen naar klantenservice@e-bikemaat.nl. Daarna heeft u nog 14 dagen de tijd om de artikelen te retourneren. We zullen het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen terugstorten, incl. de verzendkosten die u aan ons heeft betaald. De kosten voor het retour zenden zijn voor uw rekening. We maken dit bedrag over op het rekeningnummer dat bij ons bekend is. Indien u gebruik maakt van dit herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden.
• Nadat uw bestelling is bezorgd, heeft u 14 dagen na aanvraag van de retour de tijd om de artikelen te retourneren. Na deze periode is de aankoop definitief. • Het artikel dient ongebruikt, onbeschadigd en met alle geleverde toebehoren geretourneerd te worden. Bij beschadiging kunnen kosten in rekening gebracht worden. • De verzendkosten en risico’s van het terugsturen zijn voor rekening van de koper. U mag zelf bepalen of u dit via de normale post verstuurt of met track en trace. • Nadat wij uw bestelling retour hebben ontvangen, ontvangt u hier per e-mail een bevestiging van. • Bij retourneren (ontbinding koop van 1 of meerdere artikelen) zal het retour te ontvangen bedrag (prijs van het betaalde product) zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen aan u overgemaakt worden. Wij storten het bedrag terug op de rekening waarop de bestelling werd afgerekend. • Retourartikelen kunnen alleen teruggestuurd worden naar ons postadres. Indien een retourzending niet voldoet aan bovengenoemde voorwaarden Indien de retourzending niet (voldoende) gefrankeerd is, zijn wij helaas genoodzaakt kosten in rekening te brengen. Het betreft dan administratiekosten à € 4,95 en de kosten die de vervoerder ons in rekening brengt voor het bezorgen van ongefrankeerde zendingen (vanaf € 14,00). Dit betekent dat deze kosten dan minimaal € 18,95 zullen bedragen, welke wij zullen inhouden op de creditnota van de artikelen.
Bent u toch niet tevreden over uw aankoop? Dat vinden we vervelend en willen we dan ook graag voor u oplossen. U kunt zonder problemen de artikelen retour sturen. U dient binnen 14 dagen na de bestelling het artikel aan te melden voor retour. Daarna gaan de 14 dagen in die u heeft om het product terug te sturen. De retourkosten zijn echter voor eigen rekening. Voor Nederland zijn deze kosten ongeveer € 6,95, voor België € 13. Onderstaand “>retourformulier dient u volledig ingevuld mee te zenden in de doos met het artikel dat u retour wilt zenden. Voeg bij dit retourformulier ook een kopie van uw factuur. Zonder volledig ingevuld retourformulier en een kopie van de factuur kunnen wij uw aanvraag helaas niet in behandeling nemen. Wanneer we uw retour ontvangen hebben, sturen we binnen 24 uur een e-mail ter bevestiging. retourformulier Ook kunt u het modelformulier herroeping invullen en naar ons toe sturen.

Garantie & reparatie

• Op elk product krijgt u de garantie van de fabrikant (normale slijtage valt niet onder garantie). De wettelijke garantie, wat inhoudt dat het bestelde moet doen wat je er redelijkerwijs van mag verwachten, geldt altijd. Mocht een product binnen de garantietermijn gebreken vertonen, neem dan contact met ons op. U krijgt binnen 7 werkdagen een reactie. • Bij een ongegronde klacht komen de gemaakte kosten voor rekening van de klant; • Indien een klacht gegrond is, beslist E-bikemaat of het artikel (gedeeltelijk) gerepareerd wordt of (gedeeltelijk) wordt vervangen of (gedeeltelijk) wordt gecrediteerd; • Een artikel dat voor garantie beoordeling teruggestuurd wordt, moet schoon en droog zijn. Er kan geen aanspraak worden gemaakt op de garantie bij: • Beschadiging door opzet, of door nalatigheid; • Ondeskundig gebruik of nalatig onderhoud; • Normale gebruiksslijtage; • Beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing; • Schade die is aangebracht door natuur, mens of dier.Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar de retourprocedure en de algemene voorwaarden.

Mijn account

Om uw gegevens te kunnen wijzigen, dient u ingelogd te zijn. Indien u klikt op ‘mijn account’ komt u in het scherm waarin u de wijzigingen kunt aanbrengen.

Feedback en klachten

We vinden het belangrijk dat u tevreden bent en onze artikelen voldoen aan de hoogste eisen van kwaliteit. Mocht het artikel onverhoopt bij normaal gebruik gebreken vertonen, meld dit dan aan ons door een e-mail te sturen naar klantenservice@e-bikemaat.nl. Omschrijf de klacht zo nauwkeurig mogelijk en vermeld erbij om welk artikel het gaat, wat het bestelnummer is en wat de aankoopdatum is. Stuur indien mogelijk een foto mee waarop het gebrek duidelijk zichtbaar is. Binnen 7 werkdagen nemen we contact met u op over de afhandeling van uw klacht.

Productvragen

Overige diensten

Belangrijke documenten

Algemene voorwaarden
Privacy beleid